Biblioteczka
Kochani Rodzice!
W naszym Przedszkolu działa Biblioteczka Rodzica. Mamy nadzieję, że zebrany Księgozbiór zainspiruje, pomoże rozwiązać trudności wychowawcze, zachęci do rozwijania kompetencji rodzicielskich.
Aby wypożyczyć książkę
prosimy o kontakt z panią Jolantą Kamińską (wych. gr. II)
- Regulamin
- Wykaz literatury
- Księgozbiór Biblioteki Przedszkolnej jest własnością Przedszkola nr 7 i nauczycieli w nim pracujących.
- Z Biblioteki Rodzica mogą korzystać Rodzice dzieci uczęszczających do przedszkola nr 7 oraz Personel Przedszkola.
- Korzystanie z Biblioteki Przedszkolnej jest bezpłatne.
- Biblioteka Przedszkolna udostępnia zbiory w trakcie roku szkolnego.
- Czytelnik może wypożyczyć jednorazowo dwie książki na okres dwóch tygodni.
- Jeżeli czytelnik nie przeczytał książki, może przed upływem terminu zwrotu prosić o jego wydłużenie.
- W uzasadnionych przypadkach osoba upoważniona (Dyrektor, nauczyciel) może żądać zwrotu książki przed upływem ustalonego terminu zwrotu.
- Korzystający z Biblioteki Przedszkolnej wpisuje do zeszytu wypożyczanych książek: swoje imię i nazwisko, datę wypożyczenia i podpisuje się.
- Czytelnik odpowiada materialnie za zniszczenie, uszkodzenie lub zagubienie wypożyczonej książki (za egzemplarz zniszczony wypożyczający dostarcza do Biblioteki Przedszkolnej ten sam tytuł lub inny po konsultacji i zatwierdzeniu przez Dyrektora Przedszkola).
- Każdy czytelnik zobowiązany jest do zaznajomienia się z niniejszym regulaminem i do jego przestrzegania.
- Wypożyczający nie stosujący się do powyższego regulaminu może zostać czasowo lub na stałe pozbawiony prawa do korzystania z Biblioteki Przedszkolnej.
Barańska M. Paluszkami tak i siak
Berkenkamp L., Atkins S. C., Woglom C. Bocian czy kapusta? Jak rozmawiać z dziećmi o seksie.
Biała M. Przedszkolaki. Co każdy rodzic i nauczyciel wiedzieć powinien
Bogdanowicz M. O dysleksji, czyli specyficznych trudnościach w czytaniu i pisaniu- odpowiedzi na pytania rodziców i nauczycieli
Borowiecka R. Dziecko w równowadze- ćwiczenia równoważne i koordynacyjne, stymulujące prawidłowy rozwój ruchowy, poznawczy i emocjonalny
Barańska M. Pokaż oko pokaż nos (102 wierszyki z gestami kształcące orientację w schemacie ciała)
Barańska M. Wchodzi wchodzi Stach na dach (103 wierszyki, zabawy kształtujące motorykę, koordynację ruchową, ruchowo- słuchową)
Broda A., Stępień A. Uwierz w siebie
Byrne R. Pomówmy o zacinaniu
Canfield J. Balsam dla duszy do czytania z dzieckiem
Ducols G. Jak nauczyć dziecko odpowiedzialności
Eichelberger W. Jak wychować szczęśliwe dzieci
Filipczuk H. Zapobiegamy trudnościom i niepowodzeniom szkolnym
Faber A. Jak mówić, żeby dzieci się uczyły
Faber A. Rodzeństwo bez rywalizacji
Faber A. Wyzwoleni rodzice, wyzwolone dzieci
Goleman D. Inteligencja emocjonalna
Goleman D. Inteligencja emocjonalna w praktyce
Gordon T. Wychowanie bez porażek
Praca zbiorowa pod red. E. Gruszczyk- Kolczyńskiej Wspomaganie rozwoju umysłowego oraz edukacja matematyczna dzieci w ostatnim roku wychowania przedszkolnego i w pierwszym roku szkolnej edukacji
Gruszczyk- Kolczyńska E., Zielińska E. Wspomaganie dzieci w rozwoju zdolności do skupiania uwagi i zapamiętywania
Gruszczyk- Kolczyńska E., Zielińska E. Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki
Gruszczyk- Kolczyńska E., Zielińska E. Nauczycielska diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej
Praca zbiorowa pod red. E. Gruszczyk- Kolczyńskiej Starsze przedszkolaki. Jak skutecznie je wychowywać i kształcić w przedszkolu i w domu
Healey J. Leworęczność
Martin H. Rozsądne ustalenie granic. Co wolno dziecku
Bates Ames Luis, F. L. IIg, Sidney M. Baker Rozwój psychiczny dziecka od 0 do 10 lat
Kohnstamm R. Praktyczna psychologia dziecka
Malkiewicz M. Jarmark logopedyczny
Marzano R. J., Paynter D. E. Trudna sztuka pisania i czytania
Mikita A. Opowiadania terapeutyczne
Molicka M. Bajki terapeutyczne
Pentecost D. Wychowywać dziecko z ADD i ADHD
Pielkowa J. Jak im pomóc
Portmann R. Gry i zabawy przeciwko agresji
Rainka A., Taranko K. Spotkanie z dramą. Praktyczne zastosowanie metody w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym
Pryor K. Najpierw wytresuj kurczaka
Rydzyński Z. Następstwa uszkodzeń mózgu we wczesnym dzieciństwie
Sąsiadek K. Zabawy paluszkowe
Silberg J. Poznawanie zmysłów przez zabawę
Spałek E., Piechowicz- Kułakowska C. Jak pomóc dziecku z wadą wymowy
Wyckoff J., Unell B. C. Dyscyplina bez krzyku i bicia
Zimmer R. Dzieci potrzebują wiary w siebie